Stichting Kalm

Hoi, ik ben Kristian, een jongetje van 5 jaar oud. Toen ik werd geboren heb ik zuurstoftekort gehad, ze noemen dit Cerebrale Parese CP, waardoor ik motorisch zeer beperkt ben. Wilt u ook sponsor of donateur van Stichting K.A.L.M. worden. Neem dan contact met ons op via ons. E-mailadres, telefonisch of via het contactformulier. 105;nfostichtingkalm.nl. Stichting K.A.L.M. Deze website is mede mogelijk gemaakt door Eigensteil.

OVERVIEW

This site stichtingkalm.nl currently has a traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have audited eleven pages within the domain stichtingkalm.nl and found two websites referencing stichtingkalm.nl. We have detected one social networking platforms retained by this website.

STICHTINGKALM.NL RANKINGS

This site stichtingkalm.nl has seen varying amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for stichtingkalm.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingkalm.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingkalm.nl

WHAT DOES STICHTINGKALM.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingkalm.nl Mobile Screenshot of stichtingkalm.nl Tablet Screenshot of stichtingkalm.nl

STICHTINGKALM.NL HOST

We observed that the main page on stichtingkalm.nl took four hundred and thirty-seven milliseconds to stream. Our parsers could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
89.18.180.41

I discovered that this domain is implementing the Apache/2 server.

Stichting Kalm

DESCRIPTION

CONTENT

This site stichtingkalm.nl states the following, "Hoi, ik ben Kristian, een jongetje van 5 jaar oud." Our analyzers observed that the webpage said " Toen ik werd geboren heb ik zuurstoftekort gehad, ze noemen dit Cerebrale Parese CP, waardoor ik motorisch zeer beperkt ben." The Website also stated " Wilt u ook sponsor of donateur van Stichting K. Neem dan contact met ons op via ons. E-mailadres, telefonisch of via het contactformulier. Deze website is mede mogelijk gemaakt door Eigensteil."

MORE DOMAINS

Stichting Kanjer Guusje - KanjerGuusje steunt

Stichting KanjerGuusje ondersteunt de zorg voor kinderen met kanker en hun naasten. Hieronder een overzicht van de projecten die KanjerGuusje ondersteunt. Het TweeSteden Ziekenhuis, het Elisabeth Ziekenhuis en de Isala Klinieken hebben speelgoed in ontvangst mogen nemen voor de speelkamers van hun kinderafdelingen. Samen spelen met broertjes en zusj.

Stichting Katalysator - home

Spring naar hoofdnavigatie om in te loggen. 3 Nieuwe projecten in Mali. Welkom bij Stichting Katalysator! Wij helpen duurzame ondernemers in ontwikkelingslanden met groeien.

Startpagina - www.stichtingkattenbos.nl

DE KAT MOET WEG? Aids en Leukemie kat. Dol op het circus? Alle donateurs en adoptanten hebben een mail gekregen met een beknopte uitleg. De katten zijn weer de dupe! Want het is niet klaar.

Stichting Kerdijk Actueel Vrijzinnig Democratische Bond

4e Kerdijk-lezing met Mark Rutte staat nu op youtube! Asymp; Een reactie plaatsen. Asymp; Een reactie plaatsen. Financieel Dagblad kritisch over 4e Kerdijk-Lezing van Rutte. Asymp; Een reactie plaatsen. Asymp; Een reactie plaatsen. Asymp; Een reactie plaatsen.

KIDOS Kinderen Integreren Door Onderwijs Samen

Welkom op de vernieuwde site van Stichting KIDOS. Stichting KIDOS is een stichting die kinderen leert over zowel geestelijke als lichamelijke beperkingen, om zo een wederzijds begrip te creƫren. Kidos staat voor Kinderen Integreren Door Onderwijs Samen. Mensen met en zonder beperking te bevorderen.